#online vásárlás









Itt a vásárlás új korszaka, Rufus: az Amazonnál emberi szöveggel lehet beszélgetni a chatbottal és mindig érti, mire vonatkozik a kérdés
 

Itt a vásárlás új korszaka, Rufus: az Amazonnál emberi szöveggel lehet beszélgetni a chatbottal és mindig érti, mire vonatkozik a kérdés

A vásárlás tulajdonképpen jó szórakozás, azonban nem mindenkinek, és főleg nem akkor, ha a kínálat áttekinthetetlenül nagy. Valahogy így van ez a világ legnagyobb online piacterénél, az Amazonnál is, ezért is jön most jól a mesterségesintelligencia-alapú segítség: a Rufus chatbotot kifejezetten a világ egyik legnagyobb webshopjának kínálatára képezték ki.

hvg.hu hvg.hu


„Egész héten makkot szedek, jobb lenne az utalás” – erre vigyázzon, ha elárasztják a pénzt kérő posztok
 

„Egész héten makkot szedek, jobb lenne az utalás” – erre vigyázzon, ha elárasztják a pénzt kérő posztok

Az ünnepi időszakban sokan döntenek úgy, hogy támogatnák a rászorulókat. Ezt sokan igyekeznek kihasználni, a Facebookon is egyre többször jön szembe segítségkérő poszt. Közülük rengeteg ránézésre is gyanús, ami nehezíti a valódi adománygyűjtők és rászorulók helyzetét is, mert a kommentelők azonnal rájuk sütik, hogy biztos ők is csalók. Összeszedtük, mire érdemes figyelni, ha segíteni szeretnénk.








Pörög, mintha nem lenne holnap: sosem látott mértékben virágzik a közösségi médiában zajló kereskedelem
 

Pörög, mintha nem lenne holnap: sosem látott mértékben virágzik a közösségi médiában zajló kereskedelem

A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik közösségi webes felületeken vásárolnak. Az influenszerek nemcsak inspirálják, hanem vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z generációt, a hipercélzott reklámok pedig személyre szabott ajánlatokkal csábítják a felhasználókat – mutatnak rá a szakértők a jelenség mögött álló okokra.

hvg.hu hvg.hu